یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

شکاف میان فکری و هیئت مدیره | قهرمان نشود، برکنار است

  • کد خبر: ۵۵۹۲۷
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
شکاف میان فکری و هیئت مدیره | قهرمان نشود، برکنار است
استقلال تا امروز فقط در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم پیروز شده که همین نتایج تردید‌ها به آینده استقلال با محمود فکری را به نقطه اوج رسانده و حس نارضایتی را در میان هوادارن این باشگاه تقویت کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمود فکری و تیمش تا امروز فقط در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم موفق به کسب ۳ امتیاز شده و درمقابل دیگر مدعیان لیگ بیستم یا شکست خورده یا با تساوی میدان بازی را ترک کرده است. اگر طبق امتیازگیری تیم‌ها و جایگاهی که درجدول دارند تیم های فولاد، صنعت نفت، گل گهر و پرسپولیس را مدعیان قهرمانی لیگ بیستم بدانیم استقلال تنها موفق به پیروزی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی شده و از ۳ بازی دیگر مقابل مدعیان فقط ۲ امتیاز به دست آورده است.

 

 شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز نارضایتی عمومی از محمود فکری را پدید آورده و هوادارن این باشگاه حمایت چندانی از این مربی نمی‌کنند و به‌رغم حضور در جایگاه دومی جدول اما اطمینان قطعی به برنامه‌های سرمربی خود ندارند همین موضوع مهم باشد. آنچه مسلم است پیروزی در بازی‌های بزرگ است که خیال هواداران باشگاهی همچون استقلال را از قواره تیم خود درلیگ بیستم آسوده خاطر می‌کند وگرنه بردن تیم‌هایی همچون آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ماشین‌سازی دستاورد بزرگی برای ‌استقلال که انبوهی از ستاره‌ها را در خود دارد، به حساب نمی‌آید.

 

بعد از تساوی در دربی دایره این نارضایتی بیشتر هم شد، زیرا تیم محمود فکری علاوه بر نمایشی نه‌چندان قابل اطمینان تا آستانه شکست نیز پیش رفت و در مقابل تیمی که همه می‌دانند تا چه اندازه در لیگ بیستم دستش خالی است و مهره‌های خود را به دلایل گوناگون از دست داده است، انتظار بود استقلال قاطعانه پیروز شود؛ اما آبی‌ها تنها توانستند روی نبوغ مهدی قایدی در ثانیه‌های پایانی از شکست فرار کنند.

 

 پیش از این بازی نیز عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به‌صراحت از پیروزی استقلال گفته بود تا مشخص شود برای او چیزی جز کسب برد در این بازی بزرگ راضی‌کننده نیست؛ از نگاه هواداری انتظاری جز این هم نبود اما استقلال در این میدان به تساوی رسید تا این عضو هیئت مدیره بعد از بازی انتقادهایی را به سیاست‌های فنی فکری داشته باشد و از عملکرد استقلال انتقاد کند. درواقع هم از نگاه هواداری و هم از نگاه مدیران باشگاه استقلال این تیم باید در دربی به برتری می‌رسید و می‌توانست با بردی ارزشمند به صدر جدول برود و جایگاهش را در لیگ محکم کند اما چنین نشد تا نگاه تردید‌آمیزی به آینده گسترش بگیرد؛ ولو اینکه می‌بینیم آبی‌ها در جایگاه دومی قرار دارند و شاید بتوانند در ادامه لیگ امتیازهای عقب‌افتاده خود را جبران کنند...

 

محمود فکری، سرمربی استقلال، شاید با مصاحبه‌های سریالی خود تا حدی توانسته باشد برخی هوادارن استقلال را به آینده این تیم امیدوار نگه دارد، اما تردیدی نیست آنچه جایگاه او را دراستقلال لیگ بیست‌ویکم را محکم خواهد کرد، قهرمانی است و او تنها با به دست آوردن جام است که می‌تواند به ماندن در این باشگاه مطمئن باشد.

 

چنانچه استقلال در لیگ بیستم با فکری به جایگاهی پایین‌تر از قهرمانی دست یابد، فکری از این باشگاه کنار گذاشته خواهد شد و سرمربی استقلال باید به‌خوبی به این مهم آگاه باشد که حتی قهرمانی در جام حذفی نیز متضمن حضورش در استقلال لیگ بیستم نیست.

 

البته فکری در تلاش است با بیان برخی بهانه‌ها تا حدی خود را از انتقادها مبرا کند. او اخیرا بارها به مسائل داوری اشاره داشته درحالی‌که این بیان او نیز با ادعای بازی جوانمردانه که بارها از زبانش شنیده شده کاملا در منافات است و او حتی نتوانسته است در وادی کلام نیز به آنچه می‌گوید پایبند باشد.

 

به هرحال سرمربی استقلال تازه درابتدای راه پرپیچ‌و‌خم مربیگری در استقلال قرار گرفته و به‌زعم بسیاری از کارشناسان تازه از هفته دهم است که عیار تیم‌ها مشخص می‌شود که برای استقلال فکری نیز همین اتفاق رخ داده است و به‌مرور عیار این مربی در استقلال برای هوادارن این باشگاه عیان و هویدا خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->